מדיניות משלוחים
20. אנו נפעל כמיטב יכולתנו לספק לך את המוצרים במהירות האפשרית ולא יאוחר מ-14 ימי עסקים. מניין ימי העסקים לאספקת הפריטים המוזמנים יתחיל להימנות החל מיום אישור חברת האשראי. אישור חברת האשראי שיתקבל לאחר השעה 16:00, מניין ימי העסקים לגביו יחל רק ביום העסקים הבא.
"יום עסקים" – ימים א'-ה', שאינם ימי חג או שבתון.
21. בנוסף למחיר הפריטים שהוזמנו, ייתכן שתידרשו לשלם דמי משלוח העשויים להשתנות מהזמנה להזמנה. סכום דמי המשלוח יופיע בתהליך ההזמנה בין היתר, בהתאם לדרך השילוח אותה תבחרו ולסכום ההזמנה. דמי המשלוח ישולמו עם התשלום בגין הפריט המוזמן. במכירה בתשלומים אנו נגבה את דמי המשלוח עם חיוב התשלום הראשון.
22. אנחנו לא נהייה אחראים לכל איחור ו/או עיכוב באספקת פריט ו/או לאי-אספקה של הפריט/ים אשר נגרמו כתוצאה מכח עליון (לרבות, מלחמה, מבצע צבעי, מבצע חירום, נזקי טבע, אירועים שאינם בשליטתנו, שביתות והשבתות המשק ו/או אצל ספקים שלנו או נותני שירות); כתוצאה מאי דיוק ופרטים שגויים שמולאו בהזמנה; כתוצאה מסיבה הקשורה במבצע השליחות; וכתוצאה מכל סיבה אחרת שאין לנו יכולת לשלוט עליה.
23. במקרה שהפריט לא סופק תוך התקופה הנקובה לעיל או בדף המוצר (לפי המאוחר), יש לפנות אלינו באופן מידי כדי שנערוך בירורים ונתאם מועד חדש.
24. אספקת הפריטים הנמכרים באתר מתבצעת לארץ ישראל בלבד ובאזורי משלוח מסוימים על פי שיקול דעתנו. יצוין כי תיתכן תוספת עלות משלוח לאזורים הבאים: רמת הגולן/ אצבע הגליל; אילת; בקעת הירדן וים המלח; יהודה ושומרון.
25. המשלוחים יבוצעו ככל הניתן בתיאום עם הלקוח עצמו או מי מטעמו. ככל שלא ניתן יהיה לתאם את המשלוח עם הלקוח, המשלוח יונח מחוץ לדלת הכניסה בכתובת שהוזנה בהזמנה. הלקוח מביע הסכמתו לכך ומוותר על טענה, דרישה או תביעה במקרה שהמשלוח הונח מחוץ לדלת ביתו.
26. ככל שלאחר קבלת ההזמנה, התגלתה בעיה כלשהי במשלוח, לרבות במקרה שהלקוח טוען כי לא קיבל את כל הפריטים שהוזמנו ובאיכות הנדרשת, יש לפנות אלינו לאלתר ולא יאוחר מ- 14 ימים מיום קבלת ההזמנה. אנחנו נהיה רשאים להציע ללקוח את השבת כספו עבור הפריטים שלא קיבל ו/או שנבצע את ההזמנה לביתו – בהתאם לנסיבות העניין ושיקול דעתנו.
בהתאם לשיקול דעתנו, הזמנה אשר תחרוג משני קרטונים גדולים (במידה 40X40X50) תישלח במשלוחים נפרדים.